خوردن زعفرون چند ساعته درد رو شروع میکنه

۹ پاسخ

نخور من ماما همراهم گف دارچین و زعفرون نخوریا چون ممکنه بچه تو شکمم مدفوع کنه منم مثل شما دهانه ی رحمم هنوز ۱سانت و نیمه 🤦🏻‍♀️خسته و کلافم گف هفته ی جدید بیا برا معانیه تحریکی

دوسه روزه کاراخونمو میکنم چیز سنگین بلند میکنم درد دارم ولی نه درده زایمان دوتا ازمایشامو 28اسفند زدن ان تیمو 4فروردین ولی دیگه خسته شدم از حاملگی ازبس اذیتم

گلم خاکشیر بریز تو آب بخور دهانه رحم باز میکنه

مگه زعفرون درده زایمانو میاره

من همین الان خوردم امیدوارم ب خیر بگذره🤣

بیا دردای منو به تو‌انتقال بدم

نخور

نخور خونریزی میکنی

نخوریاااا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی