ویکس بزن ب بالای لبش نفس ک بکشه باز میشع
بخاطر بوی واکسن سری باز میشه
تا زمانی که پوار نزنی بی فایده ست
فینگر میزنی
ویکس بزن به وسط سینش و پشت گوشش، پسر منم اونطوری بود خوب شد
اسپری بینی بتامتازون بزن
قطره میریزی تمیر میکنی؟
پماد ب ب کلد بگیر از داروخانه
عناب بزن سر سیم بسوزش دودش بزار نفس بکشه با بینی خوب میشه...
عزیزم یکم عناب دود کن بگیر زیر دماغو دهنش درست میشه چند بار درست کن زود باز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.