بچه ها اینا دندونه؟؟ چند وقت بعد در میان؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

احتمالا تا ۱۰ روز دیگه

دختر منم اینجوریه کاش زودتر در بیان

تااازه داره صاف میکنه دخترمنم هم اینجوری شدن از ۲ماهگی به بعد

منم امروز اینو دیدم

تصویر

ایران از سه ماه و نیمی اینجوریه هنوز خبری نیست فقط هر چند وقت یبار ملتهب میشه باز بعد چند روز خوب میشه

پسر منم همینه اما خبری نیس

هنوز مونده

زوده هنوز ورمی نداره

اره واسه من ی روز بعد اینکه رفت تو هفت ماهگی در اورد

دو ماه دیگخ

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی