من نشنیدم بودم معاینه چشم
من دخترم سه سال و نیمشه
هردوتارو بهداشت آدرس داد درمانگاه کودکان بود و جداگونه بردیم
قبلا تو بیمارستان چک میکردن،الان دیگه نمیکنن
برای دخترمو یه بار بیمارستان انجام دادن شنوایی سنجی یه بارم 14 روزگیش بردم مطب دکتری ک خود بیمارستان معرفی کرده بود برای بینایی سنجیم گفتن برای بچه های نارس معرفی نامه میدن ک بما ندادن
چشم پزشکی باید ببریم ؟
هردوتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.