۵ پاسخ

من نشنیدم بودم معاینه چشم

من دخترم سه سال و نیمشه
هردوتارو بهداشت آدرس داد درمانگاه کودکان بود و جداگونه بردیم
قبلا تو بیمارستان چک میکردن،الان دیگه نمیکنن

برای دخترمو یه بار بیمارستان انجام دادن شنوایی سنجی یه بارم 14 روزگیش بردم مطب دکتری ک خود بیمارستان معرفی کرده بود برای بینایی سنجیم گفتن برای بچه های نارس معرفی نامه میدن ک بما ندادن

چشم پزشکی باید ببریم ؟

هردوتا

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی