۱۳ پاسخ

۱۰ بار دیگم برگردم عقب سزارین میکنم دیگ بگیر چی میگم

بچه بریچ باشه. رحمت باز نشه بعد از کلی دستکاری و کلی چیزای دیگه. هزاران بار دیگه هم بشه انتخابم سزارین ب هیچ عنوان طبیعی ابدا

چطوری سزارین انتخابی شدین ؟ به چه دلیلی؟؟

اگه بیشتر استراحت بودی و تحرک نداشتی سزارین گزینه ی بهتریه،من که ب هیچ عنوان نمیتونم طبیعی زایمان کنم.

بچه بریچ باشه انگار سز میکنن

عالیه سزارین اصلا درد و اذیت نداشت پمپ درد انداره پریودی درد داره

پشیمون نیستم خیلی راحت و بدون درد بود

بااینکه به دردت خیلی ضعیفم
اما هزاربار دیگم بزام سزارین انتخابمه
اصلا حاضرنیستم هی معاینم کنن هی استرس زاییدن داشته باشم اینطوری قشنگ سرتاریخ رفتم‌بیمارستان

اگ صدبار برگردم عقب قطعا سزارین انتخابمه

سزارینم خیلی راصی ام اون سوندی ک گذاشتن همون لحطه بچم کیسه ش پاره شد اینقدردردش فیجع بودچوم درحال اماده رفتن ب عمل یودم راحت سریع بود من حاصربودم عمل برم ولی دست نکنن توش هی بگن زوربزن

رفتم طبیعی نشد آخرم سزارین اورژانسی شدم..... راضی هستم بد نبود که هیچ خوب هم بود 😂😂😂

پشیمون نیستم

ن پشیمون نیستم ازطبیعی ترس دارم

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی