کرجیا. صدا میاد یا توهم زدم
کودک
پوشک

۷ پاسخ

صدای جنگنده بود منم شنیدم🥺

پدافند ها خودمون بودش

ی صدای وحشتناکه تق تق بلند ک تا حالا نیومده بود. بعدم صدای انفجار اومد ولی نمیدونم کدوم سمت بود😢

صدا میومد، خدا بخیر بگذرونه،
باز نصفه شب شد واسترس شروع شد

من نمیشنوم

من ک همش تو گوشم صداش پر شده

صدای جنگده بود حالا نمیدونم خودی یا دشمن

سوال های مرتبط

مامان پارساو اوا مامان پارساو اوا ۲ سالگی
مامان پارساو اوا مامان پارساو اوا ۲ سالگی