۲ پاسخ

پسرم آزمایش داد خوب بود سری بعد درست یک هفته فاصله تئروئید رو خط مرزی بود دکتر به من گفت چون تیروئید بچه ها نوسان داره ما نباید ریسک کنیم تو دارو بده چون مغز آسیب میبینه منم چن ماه دادم ولی بعد قطع کردم تا سه سالگی مهمه تیروئید

دوباره برو یه آزمایش دیگه ازمایش بده حتما بزار دو سه ساعت از زمان بیداریش بگذره بعد ازمایش بده واسه پسرمنم اینجوری بود تو آزمایش مجدد مشکلی نداشت

سوال های مرتبط