کسی اینجا بچش فاویسم داشته باید چیکار کرد

۴ پاسخ

من پسرم و خواهرم و برادرزادم فاویسم دارن
نباید باقاله استفاده کنید
نفتالین نباید تو خونه باشه
هرجایی باقاله بکو باید دوری کنید
به یه سری دارو واکنش خیلی شدید میدن
باید حتما موقعی که بچه رو میبرین دکتر برای هر بیماری بگین فاویسم داره تا اون داروها براش تجویز نشه
بعضی بچه ها که فاویسم دارن بدنشون حساس تره
مثلا بچه من اسفند هم‌باعث واکنشش میشه و بدنش میریزه بیرون اما خواهرم به اسفند واکنش نشون نمیده
خونه هر کسی هم میخوای ببری مطمئن شو تو خونشون باقاله و نفتالین و بعضی از بوگیرها که نفتالین دارن نباشه

به حنا هم حساسیت دارن حواست باشه هزیزم

فقط نباید باقله بخورن اصلا نباید نزدیکشون باشه و حساسیت به بعضی داروها

بچه های من

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری