من پسرم و خواهرم و برادرزادم فاویسم دارن
نباید باقاله استفاده کنید
نفتالین نباید تو خونه باشه
هرجایی باقاله بکو باید دوری کنید
به یه سری دارو واکنش خیلی شدید میدن
باید حتما موقعی که بچه رو میبرین دکتر برای هر بیماری بگین فاویسم داره تا اون داروها براش تجویز نشه
بعضی بچه ها که فاویسم دارن بدنشون حساس تره
مثلا بچه من اسفند همباعث واکنشش میشه و بدنش میریزه بیرون اما خواهرم به اسفند واکنش نشون نمیده
خونه هر کسی هم میخوای ببری مطمئن شو تو خونشون باقاله و نفتالین و بعضی از بوگیرها که نفتالین دارن نباشه
به حنا هم حساسیت دارن حواست باشه هزیزم
فقط نباید باقله بخورن اصلا نباید نزدیکشون باشه و حساسیت به بعضی داروها
بچه های من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.