خانما نینی های شماهم زور میزنن مال چیه تا کی اینجورین

۵ پاسخ

برا من الان دوماه و ۱۵ روزست باز بعضی وقتا میزنه

اگه زور با درده که پاشو جمع میکنه و جیغ میزنه از کولیکه
البته گوارششون اوایل خوب کار نمیکنه برا اونم هست زور زدنشون
تا کم کم اوکی شه

پسر منم خیلی زور میزنه شدید تازه رفلاکس هم داره خیلی اذیت کنندست دکتر گفت تا ۳ماهگی هست متاسفانه من خیلی دکتر بردم گفت طبیعیه و کاریش نمیشه کرد

کولیک تقریبا اکثر بچه ها زور میزنن مخصوصا پسرا تا دو سه ماهگی هم ادامه داره

سلام بله پسر منم اوایل خیلی زور میزد الان دیگه تقریبا بهتر شده نزدیک به دو ماهگی برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان هانی مامان هانی ۴ ماهگی