۵ پاسخ

من 4ماه 20 روز شروع کردم
چ حرفا خندم گرفت 😂😂😂

عزیزم هرکسی عقیده ای داره میگفتی من مادرشم من تصمیم میگیرم چه چیزی واسش خوب یا بده خوده دکترا میگن ۶ ماه تموم شد چه جوری اونا گفتن ۸ تعجب میکنم😂

من از دیروز شروع کردم خیلی خوشش اومد
دیروز فرنی ساده امروز فرنی خرما

من از ۴ ماهگی دارم اتفاقا تمام دکتر ها بچه هایی رو ک لاغرن یا بدخوراکن و وزن نمیگیرن رو زود غذاخور میکنن

من بچم رفلکس داشت پایان پنج ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط