من 4ماه 20 روز شروع کردم
چ حرفا خندم گرفت 😂😂😂
عزیزم هرکسی عقیده ای داره میگفتی من مادرشم من تصمیم میگیرم چه چیزی واسش خوب یا بده خوده دکترا میگن ۶ ماه تموم شد چه جوری اونا گفتن ۸ تعجب میکنم😂
من از دیروز شروع کردم خیلی خوشش اومد
دیروز فرنی ساده امروز فرنی خرما
من از ۴ ماهگی دارم اتفاقا تمام دکتر ها بچه هایی رو ک لاغرن یا بدخوراکن و وزن نمیگیرن رو زود غذاخور میکنن
من بچم رفلکس داشت پایان پنج ماهگی شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.