عناب دود کن خیلی خوبه عزیزم
با بابونه بخور بده
معجزه شو میبینی ان شاالله
فقط بعدش سرت رو گرم نگه داری ها
ینی کلاهی چیزی بپوش
روسری...
شبا موقع خواب هم سرت کن
برو دکتر خود درمانی کنی مثل من ۱ماه مریضیم طول کشید
منم سرماخوردم افتضاح.صدا ندارم کلا هرچی میخام مینویسم..دکترم گف هفه های اخری هیچی نمیتونم بدم..فقط چهارتخم ازعطاری بگیر بخور
لوراتادین بخو اگه داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.