۶ پاسخ

بذار تو یخچال تو ظرف در بسته خواستی بازم درست کنی خاگسنه بریزی روش

شربت کن یا حلوا درست کن باهاش

میتونی گلاب بزنی شربت زعفران درست کنی تخم شربتی و خاکشیر داشتی بریز

میتونی گلاب بزنی شربت زعفران درست کنی تخم شربتی و خاکشیر داشتی بریز

از صافی رد کن
فردا کیک درست کن بریز روی کیکت
یا پنکک و یا حلوا درست کن

بخور خب

سوال های مرتبط