قنداقش کن هروز راحت میخوابه
دختر منم اینجوریه میگیرم بغلم ی پتو یا دورویچ نازک روش میندازم ک بغلمه رو چشاشم میپوشونم پستونک هم میدم دهنش صدا سشوارم میزارم راه میرم پیغام مثل گهواره تکون میدم خیلی خوبه قشنگ دوسه ساعت میخوابه
از بی خوابی خیلی اذیته ، باید کمکش کنی
من اینجور موقع ها آروم قنداقش میکنم یعنی فقط آروم دستاش رو میبندم که نپره ، پستونک میدم، به پارچه سبک و نازک سفید میزارم رو چشش( البته خودم اینو دوست ندارم ولی خیلییییی خیییلیی موثر بود برا بچم، بعد اینکه خوابید بردار پارچه رو)، از گهواره قسمت ابزارهاـ لالایی ـ صدای سفید ـ صدای دوش آب رو براش بزار ، آروم رو پات تکون بده، یا ننو هم خیلی تاثیر داره
امتحان کن ببین چطوره
و اگه دل درد داره قطره اش رو قبل شیر حتما بهش بده
هوفففف دختر منم همینه
پدرمو در اورده
قنداق میکنم بدتر یه جیغ و گریه هایی میکنه ک از ترس بازش میکنم سریع
باریکلا دقیقا پسر من دیگه به حدی که سینمو نمیگیره مک بزنه روز بعد از بیمارستان قنداقش کردم یعنی به حدی جیغ زد که سیاه شد نفسش رفت دیگه کونشو محکم فشار دادم برگشت بچه
قنداقش کن دست وپاش خسته میشه و بغلاش درد میگیره
قنداقش کن
قنداقشکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.