برای سرفه نشاسته باابجوش خوبه

۲ پاسخ

تو ابسرد حل کن
بزار رو بخار کتری یا سماور
ولرم شد نوش جان کن

اول تو آب سرد حل کن بعد آبجوش بریز که قشنگ باز بشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان عروسکم🤱 مامان عروسکم🤱 ۳ سالگی
مامان پسر طلایی مامان پسر طلایی ۳ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری