۸ پاسخ

برو سرکلاژ کن از هیچی نترس مطمئن تره

ببین حتی بره بالا برسه به 30 هم باز کمه. اگه تونستی سرکلاژ کن که هی لازم نباشه استراحت مطلق باشی. من انجام دادم. عاااالی بود

سلام عزیزم من طول سرویکسم از ۲۶ با شیاف و استراحت شد ۳۳

تا ۲۲ هفته وقت برای سرکلاژ هست

برای منم 29بود اصلا با هیچی بالا نرفت هفته بعدشم که رفتم سونو شد24و سرکلاژ شدم

سلام عزیزم تا تایم طلایی سرکلاژ رو داری برو سرکلاژ خیال خودتم راحت میشه هفته های بالاتر

عزیزم خیلی سخت میره بالا ..منم مثل شما بودم ولی در نهایت ۲۰ هفته سرکلاژ شدم

اره ولی خیلی سخت میره بالا. دکتر بهت استراحت داد؟ انشاالله که بخیر میگذره منم ۱۸ هفته ۲۸ بودم

سوال های مرتبط