سلام خانما کی ۱۸هفته طول سرویکسش ۳۱بوده خطر ناکه ایا؟

۴ پاسخ

خوبه چیزی نیست نگران نشوالکی

منم ۱۸ هفته ۳۰ بود دکترم گفت خوبه

من آنومالی ۱۸ هفته دادم با سونو شکمی سرویکس ام ۳۱ بود دکترم گفت خوبه

باید فقط استراحت کنی تا پایین تر نیاد اگه بیاد نیاز ب سرکلاژ داری

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۵ ماهگی
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌ویکم بارداری