سلام ضربان قلب 175 آیا خطر ناکه

۷ پاسخ

مال من برای سونو قلب خیلی بالا بود فک کنم ۱۸۱ بود
برای انتی شد ۱۶۱

ضربان جنین بستگی به ضربان قلب مادر داره شاید اون لحظه استرس داشتی یا تند راه رفتی
در کل نگران نباش

نه چرا خطر داشته باشه دیگه قلبشون کامل تا. 180هم بعضی هستن من خودم 178بود

ن چ خطری بچت چیه

نه نینی منم ۱۷۸بود

برای جنین
ن چ خطری

انتی احتمال جنسیت نداد؟

سوال های مرتبط

مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان شکلات🩵💙 مامان شکلات🩵💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری