ضربان قلبم بالا رفته خطر ناکه

۲ پاسخ

وقتی تپش میگیری ریلکس کن، نفس آروم و عمیق بکش و یک لیوان آب سرد بخور، اگه کسی کنارته با اون سرگرم شو ... همه اینا به بدنت این پیام رو میده که همه چی امن و امانه و قلب خودش رو روی ریتم‌نرمال تنظیم میکنه ... منم تپش دارم اینا رو دکتر بهم گفت

منم تپش قلب زیاد دارم میکن برای بارداری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیسان مامان کیسان ۵ ماهگی
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری