۲ پاسخ

عزیزم به پزشک نشون بده حتما احتمال داره برات آسپرین تجوریز کنند یا اینکه آزمایش غلظت خون مجدد انجام بدی

من زدم توی گوگل نوشته هموگلوبین هست
و زده بالا بودنش ممکنه بخاطر کمبود ویتامین ب۱۲ و فولات هست نگران نباش ببر به دکتر نشون بده

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شکلات🩵💙 مامان شکلات🩵💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری