سلام خانوما ضربان قلب 175 یعنی دختره

۱۱ پاسخ

ربطی نداره

همه میگن ربطی نداره ولی من خیلی دقت کردم و تحقیق🧐🧐پسر زیر ۱۴۰ و دختر بالای ۱۴۰ رو بچه های فامیل و خانواده که صحت داشت

ربطی نداره مال من۱۵۳و دخمله😍🎀

نچ به هفتت ربط داره

ربطی نداره

بخدا ربطی نداره به هیچی
فقط سونو میتونه بگه جنسیت چیه
علایم و تستای خانگی و ضربان همش الکیه

ربطی نداره ولی برامن دختربود

ربطی نداره اصلا

من تو آنتی ۱۷۵بود

ربطی نداره

نمی‌دونم ولی فکر نکنم

چند هفته رفتی سونو قلب؟

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۵ ماهگی
مامان علی‌اصغر مامان علی‌اصغر هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته نازم مامان فرشته نازم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما وفندق مامان حلما وفندق هفته چهاردهم بارداری