طول سیرویکس اگه 30باشه تو 18هفته خیلی خطر ناکه؟

۹ پاسخ

دردم داری؟

خطرناک نیست ولی رعایت کن استراحت کن بره بالا

شکمی یا واژینال؟

بیشتر استراحت کن، خم نشو، توالت فرنگی استفاده کن، سعی کن بیشتر دراز بکشی و یه بالشت یا پتویی زیر پاهات باشه، زیاد نشین، سر پا وانیسا، چیزای سنگین بلند نکن ، از پله استفاده نکن ، آروم راه برو
شیاف هم استفاده کن

من ۱۸هفته واژینال ۳۱بودم تاالانم خداروشکراوکیم جای نگرانی نیست فقط خیلی رعایت کن استراحت مطلق نیاز نیست کارسنگین...خیلی تاثیرداره چون هفتهای بالاتر کم میشه پس ازالان مراقبت کن

خوبه ببین اگ بد بود دکترت میگفت اصولا میگن ۲۵ خوب نیس ولی خودت رعایت کن سعی کن ببشتر استراحت کنی زیاد نشینی کار زیاد نکنی کلا حواست بخودت باشه...دکتر من میگه سرویکس تو این هفته ها اصلا مهم نیس فقط سه ماه اخره ک مهمه

لب مرزی تن تن سرویکستو‌دکتر چک کنه خیلی مراقب باش

گفت خوبه

شکمی یا واژینال ؟؟؟من واژینال ۳۰ بود

بستگی به دکترت داره
دکتر من میگه تا ۲۵ عمل نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی