سلام طول سیرویکس ۳۵تو هفته۱۸خوبه؟ممنون میشم بگید

۴ پاسخ

همینو حفظ کن پله بالا پاییین نرو مراقب باش نیاد پایین

برا من 32بود

مال من همینقدر بود دکتر گفت خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وششم بارداری