۶ پاسخ

من پدرم چشم پزشکه ، پسرمو یه بار دنیا اومد دید یه بارم گفت شیش ماه بعد یکسال

یکسالگی باید حتما ببریم مگه ؟؟پیش همین متخصص چشم ببریم یا دکتر خاصی داره؟؟

من چند روز پیش خودم رفتم دکتر گفتم چشمای ایرانو هم معاینه کرد گفت خوبه تا چهار پنج سالگی نیاز نیست دیگه بیاری

اره من چون پسرم بالای چشمش همانژیوم داشت بردم ولی فکر نکنم اگه مشکلی نداره که نمیخواد

بهداشت به من گفت اگه مشکلی نداره یکسالگی ببر

من دکتر پرسیدم کفت چکاپ یک سالگی اگ مشکلی نداشته باشه
گفت مثلا استرابیسم یا مشکلات دیگ‌رو زیر یک‌سال توصیه میکنیم
مثلا کسایی که تبلی چشم ارثی دارن
یاذجشم ضعیف تو خانواده موروثی دارن
در غیر این صورت تو چکاپ یک سالگی چشم رو کنترل میکنیم

سوال های مرتبط