دختر منم دیشب تب کرد فک کردم برا دندونه صبح هم تبش رفت بالاتر هم سرفه داشت بردمش دکتر تبش 40 شده بود
دندون تب نداره این ویروسه دختر منم گرف
36/37که تب نیست. عزیزم. دمای بدنه.
ببین من براساس تجربه خودم میگم ک تب دندون شدید نیس فقط یکم بدنش داغ میشه و بیحاله و لجبازی میکنه گریه میکنه
ولی مریضی تبش شدیدتره
عزیزم از کجا میدونی تب دندونه. این ویروس جدید بیشتر بچه ها گرفتن ببر دکتر تشخیص و دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.