۵ پاسخ

دختر منم دیشب تب کرد فک کردم برا دندونه صبح هم تبش رفت بالاتر هم سرفه داشت بردمش دکتر تبش 40 شده بود

دندون تب نداره این ویروسه دختر منم گرف

36/37که تب نیست. عزیزم. دمای بدنه.

ببین من براساس تجربه خودم میگم ک تب دندون شدید نیس فقط یکم بدنش داغ میشه و بیحاله و لجبازی میکنه گریه میکنه
ولی مریضی تبش شدیدتره

عزیزم از کجا میدونی تب دندونه. این ویروس جدید بیشتر بچه ها گرفتن ببر دکتر تشخیص و دارو بده

سوال های مرتبط

مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی