ینی پایینه.موقع زایمان اگه باشه میگن موقع زاییدنه
رحم داخل لگن قرار گرفته، با رشد جنین رحم به سمت بالا تا زیر دندهها رشد میکنه.
اصطلاحی که فرمودید احتمالا اشاره به نحوه قرارگیری جنین به شکل سفالیک داره که در این صورت سر و بالاتنه کامل در قسمت پایینی رحم هست و پا روبه دندهها، وقتی سر جنین بالا باشه میشه حالت بریچ.
بدن ☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻
رحم تو آناتومی بدم از شکم تا لگن ادامه داره بعضی وقتا بچه قسمت پایین قرار میگیره ک به سمت لگن هست تا جایی ک من اطلاع دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.