دخترم ۳ ماه و نیمه هس دکتر بی بی کر نوشته بنظرتون الان کارایی داره؟
رفلاکس داره بهش کیدیزول میدم خیلی خوب بود الان دیگه تاثیر نداره
پنججججج
۵ قطره صبح، ۵ قطره شب
پنج شیش قطره چون زیاد خوردنش بچه اسهال میشه
۵ قطره
برای دختر ۳ ماهم ۱۰قطره صبح
۱۰ تا هم شب گفت بده دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.