من خودم بودم خودم خواستم کسی نباشه چون اینجوری بهتره
بنظرم تا ۱٠ روز واقعا کمک لازمه.. من الان پنج روزه گذشته هنوز به سختی بلند میشم از جام
سر هردو بچه هام تا ۶روز
ده روز مامانم و مادرشوهرم بودن
بقیه روز مامانم میاد سر میزنه میره و نمیمونه
من چون سرکار میرم هنوز خونه مامانم هستم خیلی دلم میخاد برم خونه خودمون
من بعد دو هفته تنها شدم
ولی بچم رو از روز اول خودم نگه میداشتم
کلا دوست نداشتم کسی کمکم کنه خودم دوست دارم بچه داری رو
الآنم با اینکه سه تا خواهرم و مادرم هستند بچمم دل درد و نفخ شدید داره همش گریه می کنه بخاطر شرایط جنگی باهمیم باز خودم نگهش میدارم کلا
من فقط ۱۰روز اول مامانم فقط بود بعد اون خودم بودم و خودم
من چون بچه اولمبود تا ۲۰روز مامانم بود
ما اصن نمیذاریم زن زائو تنها باشه ده رو مامانممیاد اینجا بعد ۲۰روز من میرم ده روزم میرم خونه مادرشوهر
من یه هفته خونه مامانم بودم فقط
بعدش اومدم خونه خودم تنها بودم هیچکس کمکم نبود کارای خونه هم خودم میکردم
ده روزی کمک میخوای
ده روز
ده روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.