۳ پاسخ

سیتریزین یا کوریزان

من زودتر از هرچیزی کوریزان میدم ک سرماخوردگیش بیشتر نشه
بعدچن ساعت سیتریزن

اسپری بینی بگیر براش

سوال های مرتبط

مامان اورهان 🥰 مامان اورهان 🥰 ۳ سالگی