۴ پاسخ

💙 بچها یسری 👈 بادی های رکابی👉
یسری 🌱 ایراد های کوچیک🌱

دارن که تو چاپ اتفاق افتاده

واسه همین ❤️ قیمت خرید❤️  میدم

عکسها و سایز هاشون میذارم کانال روبیکا هر

کسی خواست میتونید پیام بدید و خرید کنید

کانال روبیکا
@Nini_heed1

آره عزیزم طبیعیه

منم گاهی داشتم .مخصوصا کار که می کردم .
گاهی لازمه شیاف بزنی از دکترت بپرس

اتفاقا کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی