خانوما من همش رو شکمم میخابم و رو کمرم چی کنممممم

۵ پاسخ

منم اوایل اینجوری بودم ولی مدام با خودت تکرار کن که شب طاق باز یا به پهلو بخابی که وقتی خواب الودی این ملکه ی ذهنت باشه
دیگه کم کم درست میشه

دوطرف بالشت بذار ک مانع رو شکم خوابیدن بشه از الان رعایت کن عادت بره از سرت

منم اون جوری میخوابم فعلا زوده

هیچ اشکالی نداره من ۱۱هفتم ، بازم میخوابم

فعلا خیلی زوده عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری