۹ پاسخ

مسخرش در اوردن بخدا مارو ب این روز نشوندن الانم خونه همه خالی

این تازه ریختن یا همون قبلیاست بعد از اون 3/900 دوباره میخان بریزن

برنامه بله نصب کنیدباشماره سرپرست

برای ما واریز نشده

میگن برا همه دهک ها واریز شده یه جا ولی امروز بر اساس شماره اخره کد ملی میشه خرید کرد 0.1.2هرکی اخر کد ملیش رقم اخرش اینا باشه امروز خرید میکنخ

لامصب شمیم هم نصب نمیشه

واسه کسایی ک رقم اخر کدملی شوهرشون ۰ ۱ ۲ هست فعلا شارژ شده

طرح یسنا یعنی؟؟؟

برنامه شمیم سرپرست خانوار نصب کنه میاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی👶❤️ مامان نی نی👶❤️ ۲ سالگی