۵ پاسخ

می خواید از این همه بدبختی راحت بشین برای فرج امام زمان مضطرانه دعا کنید انقدر گناه کردیم دل امام زمان رو شکوندیم حالا داریم تاوانش رو میدیم

خدالعنت کنه کسایی که ازترامپ کمک میخواستن.کمکتون کرد؟آزادشدین؟مردم وکشور روبدبخت کردن.خدایا خودت به جوانی وبچه هامون رحم کن

بعد جنگ همه یه عده آدم جنگ زده افسرده میشیم🥲

بمیرم واسه خودمون کرونا دیدیم جنگ دیدیم هزار تا بدبختی دیدیم تترسییییید حداقل شهید میشیم این دنیا که هیچی اون دنیا حالمون خوب باشه

از پنج شروع شد ارع واقعا منم خیلی ترسیدم اصلا نخابیدم

سوال های مرتبط