نشاسته چاق کنندس ؟ چطوری میتونم به دنیز بدم؟

۷ پاسخ

مسقطی درست کن

فرنی درست کن

باسلوق درست کن

با شیر درست کن
یه قاشق و نیم نشاسته با یه نصف لیوان آب سرد حل کن بعد شیر بریز یه لیوان
بذار رو حرارت تندتند هم بزن یکم شیرین کننده بریز نبات شکر یا وقتی پخت میتونی شیره خرما یا عسل بزنی
با مغزیجات آسیاب شده

من فرنی درست میکنم باهاش،بعضی وقتا هم دنت یا کیک یخچالی با بیسکوییت مادر

یبوست میگیره

فرنی درست کن باهاش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری