ببین وزن بچه ها یه حالت طبعی داره نه کمتر ن بیشتر کم وزنی ضرر داره ولی چاق شدن الکی ضررش چن برابره وقتی شیر خدت بسشه به نظرم شیر خشک نده چون فقط چربیو پوف الکیه
زایمان کردی بلاخره عزیزم مبارک باشه بچه منم زردی داره
بچه شما هم خیلی میخوابه
تولد چند بود وزنش؟
من هم شیر خودم میدادم هم آپتامیل کمکی .
خیلی خوب با نمودار رشد و وزنش بالا میرفت دخترم .
اینبار هم انشالله همین کار میکنم
اگ شیر داری شیر خشک نده ییار یبس میشه یبار اسهال اونجوری خیالت راحت
من میدم با اینکه شیرم زیاده گاهی واقعا لازمه
من چوم بچهم زردی داشت از روز سوم دکتر گفت شیرخشک هم بده دیگه همونو ادامه دادم
گلم شیر خشک کمکی بدی یواش یواش سینه خودتو نمیگیره دیگه
شیر خشک بدی دیگ سینه تورو نمیگیره
وقتی سیر میشه ندی بهتره بزار شیرت چرب تر بشه
عزیزم کمکی ینی دیگه شیرخودت کم میش.اگ شیرداری نده بهش اگ میدی هم فقط شب یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.