۱ پاسخ

تا کامل خوب نشده نزن من قبل واکسن دوماهگی سرما خورده بود فکر کردم خوب شده واکسن زدیم الان دوهفته هست ک بدتر شده هرچی دارو میدم فایده نداره

سوال های مرتبط