۶ پاسخ

دکتر ب دختر من سدیم کلراید ۰/۶۵ داده

اسپری سدیم کلراید

سدیم کلراید

سدیم کلراید بزن

اسپری سدیم کلراید و پوآربینی تمیز کنی

قطره فایده نداره عزیزم. فقط از شیر خودت اگه میدی چندقطره تو بینیش بریز درجا بازمیشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری