کلا از ۴. ۵ ماهگی خودش شیشه میگیره . غذا هم می خواد خودش بخوره
نه خواهر ، دوساعت بازی میکنم و شعر میخونم با بانو راضی بشه بخوره
شبها خودش میگیره میخوره میخوایه روزها من باید بهش بدم فرار نکنه
پناه هم هنوز شیشه رو خودش نگه نمیداره
ارهان خودش میخوره
خودش میخوره
من بهش میگم برو شیرتو بردار برو سرجات بخور و لالا کن ...اونم میره برمیدارع میره سرجاش میخوره 😊
بچه های من از پنج شیش ماهگی خودشون میخوردن قبلشم من نمیدادم میذاشتم روی بالش میخوردن
آراد از 7ماهگی خودش شیشه شیرش رو میگیره و کامل میخوره مستقل شده
پسر من از ۶ماهگی خودش میگیره شیششو.خودشم از دوماه پیش میخابه 😍دیگه رو پا یا گهواره اینا نیس یه گوشه میخابه
پسر من خیلی وقته خودش میخوره
گاهی خودش میخوره گاهی میاد بغلم
من از ۵ ماهگی خودش میگرف ولی خوبه که آدم خودش بده بزاره بغلش
بعضی وقتا خیلی گشنه باشه خودش میگیره بعضی وقتا بازی بازیش میاد من میگیرم دستم کشتی میگیره با من و شیشه تا میخورتش 😂
دخترم مستقل میخوره اما چون شیر خودمو ندادم دوس دارم خودم بهش شیر بدم ک ارتباطمون کم نشه
بغلم میدم ولی خودش نگه میداره
گشنه باشه خودش میگیره دستش نباشه من میدم
باید حتما بغل من یا روپام باشه ولی از شش ماهگی خودش میگیره دستش
از ۶ ماهگی خودش میخورد
آقا تنبله نمیگیره دستش باید من بدمش
بلده هاا ولی خودش نمیگیره 😐😂
خودش میخوره عزیزم
من پسرم از ۷ ماهگی خودش دیگ شیر میخوره بدش میاد من اصن دست به شیشه اش بزنم😅
خودش میخوره
میدم خودش بخوره
منم بغلم میگیرم میدم
من خودم میدم ،چندبار دادم دستش اومدم دیدم با دندونش سرشو کنده سوراخش بزرگ شده😄
دختر من ازهفت ماهگی خودش شیشه شو میگیره
به خودش باشه که کم میخوره، خودم میدم
میدم خودش بخوره.وقتایی که شیطونی میکنه و نمیخوره من بهش میدم
پسر من تازه خودش میگیره تاقبل اون من میدادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.