بوسش نمیکنید زیاد؟
من سه تا دکتر بردم داروخونه هم رفتم چندتا پماد جوروتجور گرفتم تاثیری نداشت الان چیزی نمیزنم فقط اونارو رعایت میکنم و داره کم میشه برای دختر من اینقدر زیاد بود صورتش زبر شده بود
من همه جور پمادی رو امتحان کردم تاثیر نداشت فقط نباید بوسیده بشه چه مرد چه زن صورتشو هم با روزی یه بار با اب ولرم بشور با پارچه نرم خشک کن از دستمال برای تمیز کردن صورتش استفاده نکن، لباس پرز دار و پشمی نپوش براش، برای بالشت و زیراندازش از پارچه نخی استفاده کن یه پارچه نخی بنداز زیر صورتش که تمیز باشه لباس گرم هم تنش نکن کم کم میره
طبیعیه و خودش ازبین میره
اینا اکنه ی نوزادیه عزیزم خودش خوب میشه
از شیری ک بهش دادی احتمالا خودت ترش کردی یا گرمی خوردی بعد هم اینا طبیعیه برای نوزاد
باباش اگ ریش و سیبل داره بگو بوسش نکنه بخاطر اونم هست نباشه هم بدتر میکنه
خوب میشه عزیز دلم بهشون دست نزن
اگر پماد تتراسایکلین چشمی خونه داری
کمی بزن روشون زود خوب میشه
شاید حساسیت یا گرمی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.