۵ پاسخ

من ار تهران اومدم قزوین از ترسم ،حالا این هفته نرفتم پیش دکترم و یکشنبه اینجا میخوام برم دکتر سونو و ان اس تی ،استرس دارم همش

معمولا۳۸هفته‌و۳روز

کی سزارین میکنن

۳۵ رو تموم کردی الان ۳ روزه تو ۳۶ هستی

وارد هفته ۳۶ شدی داری ۳۶ رو پر می‌کنی ولی دقیق همون ۳۵ و سه روزی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی