من ار تهران اومدم قزوین از ترسم ،حالا این هفته نرفتم پیش دکترم و یکشنبه اینجا میخوام برم دکتر سونو و ان اس تی ،استرس دارم همش
معمولا۳۸هفتهو۳روز
کی سزارین میکنن
۳۵ رو تموم کردی الان ۳ روزه تو ۳۶ هستی
وارد هفته ۳۶ شدی داری ۳۶ رو پر میکنی ولی دقیق همون ۳۵ و سه روزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.