۱۲ پاسخ

من یه ماهی هست به دخترم میدم الان وقتی گوجه ببینه خالی برمیداره میخوره

من اخر ۸ماهگی با تست حساسیت دادم

از پایان هشت ماهگی من تست گرفتم دادم دیگه

من عز هفت ماهگی با تست حساسیت

من از امروز دادم بهش...

تست حساسیت بگیر بده بهش عزیزم

من از هفت ماهگی میدم خداروشکر حساسیت نداشته

منم الان دیگه تو سوپاشون میریزم

من از هفت دادم با تست حساسیت

میتونی بدی دیگ

من از شش ماهگی دادم

از ۸ دادم من با تست حساسیت

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی