۱۳ پاسخ

بریچ هست

میشه بگید سفالیک یا بریچ یعنی چی ،؟؟☹️چرا من هیچی از اینا نمیدونم

برای من حرکتاش همه جای شکمم هست، قسمت نافم و بالا و سمت چپ و راست ناف و معدم، بعضی وقتا توی پهلوم، گاهی وقتا هم پایین زیر شکمم، این یعنی چی هست؟

اول بریچ بود بعد یهو تغییر جهت داد سفالیک شد …

۲۴هفته خیلی پایین حس میکردم بیشترم تو پهلو چپمه بریچ بود ،الان عرضی شده ،کلا چون همش به پهلو چپ میخوابم بچه همش تو پهلومه

سفالیک

بریچ

سفالیک

سفالیک.تو مثانه حس میکردم بریچ بود

برات من حرکاتشو تو هر دو سمت حس میکنم

برا من سفالیک بود ۲۷ هفته
حرکاتشو تو معدم و بالای نافم حس میکردم الان ولی فک کنم چرخیده
هر بار یه طرف میچرخه😂

سفالیک

بریچه

سوال های مرتبط