سلام من بارداری اولم کلا بریچ بود یادم نمیاد که حرکاتش اینجوری باشه ولی این یکی سفالیک هس یه دفعه حس میکنم میخوره به استخوان واژنم یا حرکاتش رو خیلی پایین حس میکنم البته سرکلاژ هستم نمیدونم بخاطر اونه البته سونو گفت بچه بالاس با دهانه رحم فاصله داره
منم اینطوری حالتام و سفالیک هستم حالا نمیدونم برای شما هم صدق میکنه یا نه
واسه من نهابت کنارنافم باشه حرکات بالاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.