خانوما کجا رو زدن؟؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

ما توی علیمردانی هستیم از صبح خیلی صدا میومد ولی الان یکساعته خبری نیس

من هیچی نفهمیدم...

من نفهمیدم صدا رو.
ما بلوار سجادیم

یعنی جنگنده اونا تو اسمون مشهده ولی مچرخه و جایی نمزنه؟؟

سمت ما که هیچ صدایی نیست خداروشکر

الان خبرا زدن تو کوهسنگی صدای انفجار بزرگ شنيده شده

ما که نفهمیدیم
البته ما دوریم

سمت فرودگاه بوده

فرودگاه نزدیک خونه ماهم هست

شما کدوم منطقه هستین ک‌ متوجه شدین

فکرکنم پدافند بود

ای خدا

من متوجه نشدم

مگه زدن

نمی‌دونم چقدر زیاد. پشت هم بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی