۱۷ پاسخ

شانس ماس😐 بااین وضعیت چجوری بزایم

بیا رهبری و پزشکیان متاسفانه میگن فوت شده

تهران قم تبریز و زدن

نیرو هوایی کنارک سیستان و زدن داداشم اونجا سربازه توروخدا دعا کنید براش

خداکنه زنگ و پیام و قط نکنن فلن ک اینترنت ها قط شد😢

اینجا پیام وزنگ قطعه الان کاش نت و تماس رو قطع نکنن

بله شهر مارو زدن🥲

نمیدونم ولی استرس دارم چی میشه
زایمانمون چی میشه
🥺😢

تهرانو زدن ۷ ۸ جاشو فعلا بیت رهبری و اینا..‌.

اصفهان سایت هسته ای رو دیشب زدن 😐 نت قطه

چیزی که شنیدم بیت و زدن و وزارت دفاع اینکه موثق باشه و اینکه دیگه کجاهارو زدن نمیدونم

فعلا زدن تهران

تهران خیابون جمهوری رو من دیدم قبل اینکه نتا قطع بشه

مگه جایی رو زدن

همه چی قطعه خبر از هیچی نداریم متأسفانه 🥲

من حتی تلویزیونم روشن نکردم
همینطوریشم استرس گرفتم😥

مگه زدن؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی