۳ پاسخ

عزیزم بهترین راه روی اسمش هست
حریره بادوم
یعنی نه میکسش کن نه هیچی دیگه
تعداد بادوماتو بریز توی اب جوش
یه ساعت یا بیشتر ک بمونه خیلی راحت پوستش کنده مبشه
بعد با رنده ریز رندش کن
یه تیکه پارچه حریر تمیز بردار بادومای رنده شدتو بریز توش
یه کاسه اب جوش به اندازه ای ک میخوای درست کنی بردار یکوچولو بیشتر چون تبخیر میشه
این پارچه رو بکن تو ابجوش
بزار یکوچولو در حدی ک نسوری خنک بشه
بعد فشار بده عصاره بادوم قشنگ در میاد اون اب جوش کامل سفید میشه
چندین بار این کارو بکن هی بکن تو همون اب فشار بده تمام عصارش در میاد میمونه تفاله بادوم فقط
بعد ارد برنج بریز توش حل کن وقتی سرده این کارو بکن رو گاز بکنی حل نمیشه گوله میشه
بعدم بزار رو گاز فرنی بشه و تمام
این بهترین حالته

بادوم رو خیس بکن چند ساعت قبل پوستش رو بگیر
بریز تو دستگاه مخلوط کن یا میکسر آرد برنج و نصف لیوان آب جوشیده سرد هم اضافه کنه باهم مخلوط بشن بعد بزار رو گاز مرتب هم بزن وقتی غلیظ شد خاموش کن با شیر خودت یا شیر خشکش رقیق کن نوش جونش

بیا جونم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی
مامان 🩵امیر مهدی🩵 مامان 🩵امیر مهدی🩵 ۱ سالگی
مامان ملیکا🩷👧 مامان ملیکا🩷👧 ۹ ماهگی