اوتمیل رو چطوری درست میکنین عزیزان؟

۵ پاسخ

جو دو سر رو میزارم با سیب درختی و خرما بپزه بعد میکسش میکنم،خیلی خوشمزه میشه

من جو دوسر پرک فوری رو باشیر میزارم رو حرارت ۱۰ دقیقه
بهش پودر دارچین کره پودر پسته و خرما سیب یا موز اضافه میکنم
برا شیرین شدنشم یکم شیره خرما یا خوده خرما رو میزنم

جو پرک و بزار بپزه هر میوه ای که دوست داری (گلابی سیب موز و…)اضافه کن یکمم کره بندازه خواستی پودر مغزیجات هم میتونی اضافه کنی بجز موز بقیه میوه هازو بزار با جو بپزه

هم میشه از شب قبل جودوسر پرک نیمه اماده مخصوص صبحانه رو همراه با هر چیزی ک دوست داریم ... من پودر کاکایو و دانه چیا و مویز و‌گردو میزنم و شیر مخلوص کن برار بخچال فردا صبح با عسل و هر میوه ای ک دوست داری من سیب و‌موز میزنم .....
یک مدل دیگه هم جودوسر پرک فوری با شیر میجوشونی و همون چیرا رو بهش اضافه میکنی ...

دقیقا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۱۳ ماهگی