میگم کی تا هفته بیست هنوز بی حالی و خستگی داره مثل من ؟

۹ پاسخ

من هنوزم دارم

من از اول بارداریم تا حالا بی حالم انرژی ندارم عصبیم

من والا جنازه امممم😭حتی حوصله شونه کردن موهامم ندارم

تا اخر میمونه.تموم ک نمیشه

بعدش بیشتر داری

والا من از اولش تا الان بی حال بی انرژی همشم خستمه😐🤦

عزیزم کلا توی بارداری انرژی خیلییییی پایینه من همچنان خستم و انرژی ندارم زیاد کاری انجام بدم

من هنوزم دارم خواهر 😂

هنوز بی حالی و کسلی دارم😂🤷‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد