انقباضات چطوریه؟؟ چطوری فرقش رو با درد ماه تشخیص بدیم؟

۴ پاسخ

خودت میفهمی اصلا هی سفت میشه شکم هی شل میشه اولاش دردش قابل تحمله بعد که میگذره هی دردا بیشتر بیشتر میشه

انقباض منظمه ینی هر ده دیقه یه ربع هی میگیره ول میکنه رفته رفته بیشتر میشه با تغییر پوزیشن اینا هم بهتر نمیشی ینی انقباضه

کل شکم منظم سف میشه و ول میکنه
و هر بار انقباظ ها نزدیک تر به هم میشن و طولانی تر
ماه درد با یه دوش آب گرم یا دراز کشیدن و چیزی بخوری ول میکنه ولی انقباظ نه دیگه هر کار کنی ول نمیکنه

منظم شل و سفت میشه شکم

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری