یکشنبه واکسن شش ماهگی 🥴🤦😬

۹ پاسخ

وای دختر من پریروز واکسن شش ماهگیشو زدم چقد سخت بود همش تب داشت
ولی دوماهگی چهارماهگی خیلی سبک بود

نزن بنظرم فعلا
ما خیلییییی اذیت شدیم تب دلسا از ۳۹ پایین نمیومد همه کاری کردم پاراکید هر چهارساعت
پاشویه دستمال نمدار
میزاشتم ده دقیقه نمیشد باز دااااااغ میشد ساعت ۱ شب بردمش بیمارستان
بزار اوضاع درست بشه بعد بزن

به موقع پاراکید هارو بدی راحت رد میکنی

عزیزم درخاست میدی

منم فردااا

خیلی سبک نگران نباشید

سخت نیست

عزیزم خوبی
میشه اگه ذربین داریی سرچ کنی ببینی پیج nila.fathi برات میاره اگه سایت و مشخصاتش‌اورد شماره اشو بفرستی؟؟ برا دخترم لباس سفارش دادم قبل این اوضاع یک ماهه خبری نیس پول زدم وبت نکردن فک کنم😭

عزیزم واکسن دوماهگی سخت بود؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵🩵آریا🩵🩵 مامان 🩵🩵آریا🩵🩵 ۱۶ ماهگی