از واکسن شش ماهگی بگید🥴سختهههه؟؟؟

۱۰ پاسخ

من کلا همه واکسناشون یه شب بیدارم ولی شش ماهگی ساعت پنج صبح یکم تب کرد پاشویه کردم اومد پایین

سخت نبود
۴ ماهگی برای ما وحشتناک بود

نه اصلا خیلی سبک بود فقط موقع زدن گریه کرد نه تب کرد نه بعدش اذیتی داشت خداروشکر

برای دختر من از دو و چهار سخت تر بود

خداروشکر نه اصلا

خیلی سنگین بود برا دخترم سه روزه گذشته هنوز ناله میکنه و تب میکنه

خیلی سبک بود برای پسرم

ولی گریه نمیکرد چون استانمیوفن میخورد میخوابید ولی تبش بالا بود

ن زیاد از چهار ماهگی سبک تره ولی پسر من خیلی تب کرد

۴ماهگی که بد کوفتی بود لعنتی

سوال های مرتبط

مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۹ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵🌙 مامان 𝓓𝓮𝓵🌙 ۱۱ ماهگی