من کلا همه واکسناشون یه شب بیدارم ولی شش ماهگی ساعت پنج صبح یکم تب کرد پاشویه کردم اومد پایین
سخت نبود
۴ ماهگی برای ما وحشتناک بود
نه اصلا خیلی سبک بود فقط موقع زدن گریه کرد نه تب کرد نه بعدش اذیتی داشت خداروشکر
برای دختر من از دو و چهار سخت تر بود
خداروشکر نه اصلا
خیلی سنگین بود برا دخترم سه روزه گذشته هنوز ناله میکنه و تب میکنه
خیلی سبک بود برای پسرم
ولی گریه نمیکرد چون استانمیوفن میخورد میخوابید ولی تبش بالا بود
ن زیاد از چهار ماهگی سبک تره ولی پسر من خیلی تب کرد
۴ماهگی که بد کوفتی بود لعنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.